så jävla ledsen

Posten kom precis, såg att det komit ett brev från if-försäkringsbolag. När min lilla emilia började bli 6 månader och hennes gratis försäkring gick ut så ringde jag if för att få en likadan försäkring som jag har på oliver. Men dom tog kontakt med bvc och bad om hennes jornal och nu 5månader senare vill dom försäkra henna alls. Precis som om hon vore onormal på nått sätt, hon är liten men inte undernärd. Nu kommer jag ta bort ALLA försäkringar där ifrån.
Ja hon gick inte upp i vikt så mycket men hon var ju för fan magsjuk.
Blir så jävla ledsen och arg


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy vad hemskt....Jag förstår vad du går igenom,det är ingen som vill försäkra Cornelia..Tråkigt att dom gör sån skillnad på barn som råkar vara lite mindre bara:(Hoppas det löser sig!

2009-05-22 @ 21:34:36
Postat av: marika

flrjävligt, hur gör ni då??är hon oförsäkrad?

2009-05-23 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0