Födelsedagar och sånt

Nu var det ett tag sen igen....suck. Skall försöka tänka igenom vad som hänt i mitt innehållsrika liv.

26april var det gympauppvisning, oliver var jätte duktig förra året ville han inte vara med men nu pinnade han på och gjorde allt med kullerbyttor och sånt =) små söta troll var alla goingar =)

Marwin 1år, jösses vad tiden går. Den stackarn bara satt och tog emot smällarna emilia gav honom. Oliver och Julia hade som vanligt roligt tillsammans.



En riktig bonde =)



Fika paus



På landet får tilloch med hundn åka vagn =) haha




30 april var det kalas. Mamma lagade en god gryta, jag skar sallad och mormor bakade bröd. Min älskling fyllder 25år, gammal gubbe =) och min älskade mormor 71år (tror jag)
 GRATTIS TILL ER




Barnen var sysselsatta. Om ni undrar varför emilias strumbyxor blivit bruna så var det för att hon hällde kaffe överbåde henne och mina VITA byxor....unge =)






På Älsklingen stor dag fick han en tårt-frukost innan han åkte och handlade upp sina presentkort ( ps3)




Medans Kiffe var och handlade åkte jag och barnen till slottskogen för att möta Sara + ungar + hundar och Isabell med lille Estelle. Jätte mysig dag i sommarvärmen. Någon som kommer sova gott inatt är astor, alla hundar var han tvungen att skälla på, var rätt kul att se alla människor som blev rädda för den dumma lilla hunden =) han hoppar inte utan bara skäler...knepig men söt.
Även här kommer lite kort











Nu är Kiffe ute på stan och firar, barnen sover och jag sitter ensam i min soffa...gissa vad jag tog att äta....??



Känner mig sååå nyttig =)

Inatt åkte mamma till spanien, kommer skana ihjäl mig. men får trösta mig med att hon kommer ha det bra....
Det var allt...någon som orkade läsa allt ?skriv en kommentar i så fall....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va mysigt och kul ni ser ut att ha haft!

Gratta Kiffe i efterskott!



Kram kram

2009-05-02 @ 14:11:07
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Simone

Va mysigt allt såg ut ..

Va söt lilla E va i sin klänning ...



Kram Simone

2009-05-08 @ 10:43:27
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0