bilder och smått å gott

Vill börja med att tacka alla goingar som kom till Meandi partyt, det var väldigt mysigt och kul =) men jag gör aldrig om det, ni som missade partyt missade nått haha=)

Nu är jag förövrigt mycket gladare, änns såååååå skönt nu när jag bestämt mig och tänker fullfölja det =)

Imåndags var jag med Olivers dagis på kättilsröds 4h gård. 10 åkte vi från dagis med komunal buss ca 1 timme tog det, suck. När vi kom började vi med att åka traktor vilket var uppskattat av alla ungarna, utom emilia som kastade ut sin napp och inte förtod varför hon inte fick gå omkring eller dra stackars Noel i håret. Efter det var det korvgrillnign och KAFFE mmmm välbehövligt!!!En liten pojke ramlade i fågeldammen =( som tur var hade jag med mig olivers extra kläder annars hade han fått gå i enbart regnkläder.
På bussen hem vid 4 somnade nästan alla barn, utom emilia själklart =)
Tog lite mysiga bilder

Kättilsröds 4 h



Väntan på traktorn      

            
                                                  
Fika paus




Hihih oliver somnade på bussen =)



Idag, tisdag, åkte vi med min kära kusin Veronica och hennes öppna förskola till Alingsås, djurpark (kommer inte ihåg vad den hette. Kl 7 imorse packade jag matsäcken och 9 satt vi vid tolered på bussen. Hel mysigt ställe, tur att vi hade bra väder. Även här har jag lite bilder....




                     

Kossor, hästar och åsnor i samma hage??så var det...






Nu var det nästan slut men jag måste bara visa mina och olivers båtar vi pysslade med för ett tag sen, supercoola å vi hade sååå roligt =) haha




Bara för att jag skrev att jag skulle sluta måste jag visa emilias fästman (7veckor äldre, kolla storleksskillnaden.=)




tack å hej =)

Kommentarer
Postat av: simone

Vilka fina kort se ut att haft det fullt upp och trevligt ...



Kram

2009-05-20 @ 08:26:19
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gud så mysiga bilder!!!

2009-05-20 @ 12:13:02
Postat av: Anonym

Ser ju helmysigt ut.

2009-05-20 @ 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0