Nu var det lääääänge sedan.

Vi är fortfarande friska, kors i taket =)

Vi har haft fullt upp men ändå inget att göra, hur det nu går ihop? Förra fredagen var vi på köttilsröd tillsammans med fia isak och lille emil, det var super trevligt. oliver och isak e stört sköna när dom spatserar runt hand i hand =) Oliver var dock lite fundersam varför han sparkade på hönornas bur men inte isak han tyckte det var kul så kossorna fick också en känga....dom märkte inget utan slickade på honom istället =)  När vi ändå pratar om fia så var jag bjuden på klädparty, väldigt trevligt men lite vä dyra kläder när jag inget behöver.

Vi har även hunnit med en tur till vårgårda, jösses vilken skillnad det är på marwin och emilia 11,5kg mot 7kg, haha. Nu är moppen klar så jag har bilen hemma =)
I söndags var vi på kalas hon lilla Emma som fyllde 3år. efter det åkte vi till slottskogen med mamma och pappa, oliver va överlycklig på plikta. mamma och pappa åkte hem lite tidigare och lagade en god middag till oss mmmm.

Imåndags var jag hos läkaren med emilia, först återbesök hos öronläkaren som konstaterade att stackarn har kvar massa vätska bakom trömhinnorna så om det inte har gått bort tills nästa besök så blir det antagligen rör. Efter det var det barnmedicin som gällde, vikten hade gått upp till 7385g, helt otroligt super nöjd. dom tog massa blod prover på diverse olika saker, bland annat mjölk och gluten allergi. även där fick jag en återesökstid. Som tur var så ställde min älskade mamma upp och lämnade oliver på dagis så han slapp att följa med.

jag återkommer senare med bilder....hinner inte med så mycket som småbarnsförälder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0