gissa vem som e dålig.....

jo, emilia igen. Nu måste det väl komma tänder hon är ändå 8,5 månader och tandlös =) Lite uppdatering om vad hon kan.....krypa fort går det när hon vill, reser sig upp mot allt och även går runt saker, går på utsidan av gåstolen och har tagit sina 2 första steg. Dom som säger att gåstol hindrar utvecklingen.....bullshit!!!
I måndags var jag på bvc, min lilla korv väger bara 7010g så jag måste på ny vikt kontroll om 2 veckor =( hoppas att hon tjockar till sig, men det lär hon ju inte göra nu när hon e sjuk igen......

Oliver har lugnat ner sig, lillgammal som aldrig förr men sååå underbar.

I tisdags var vi i vårgårda, känner mig stålt över att våga köra dit själv i snön =)



                     

Jag har redan tröttnat på min underbara vagn så den ligger nu ute på blocket....nu vill jag ha en emmaljunga scooter istället =) hoppas på att få sålt den snart.

I torsdag var jag på fika hos Fia, trevligt, tack =) hade tänkt ta massa kort men glömde minneskortet i datorn så tyvärr....

I fredags gick jag och barnen ner till Lekstan, mycket bra lekhus helt nytt 5 min gångväg från oss =) Kiffe mötte oss där och även Björn som följde med oss hem


Det var den gågna veckan....skriver som vissa andra gjort.....kommentarer hade varit kul =) skall bli bättre själv.....kram på er

Kommentarer
Postat av: sofia

tack desamma de va en himla trevlig fika! å hemskt ledsen för isaks kärleksfulla beteende!

2009-03-03 @ 12:55:18
URL: http://vinterbarngbg.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Fina kort du lagt upp.. kul att du uppdaterar.. :)



Duktig hon är nu lilla tjejen..

Kram kram på er!

2009-03-03 @ 18:20:21
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Angelika

Brukar också vara stolt över mig själv när jag klarar av att köra själv till gbg i lite taskigt väder ;-)

2009-03-04 @ 17:15:09
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Simone

Va roligt att lill tjejen lär sig massa saker.

fina bilder du lagt upp.'ser ut att haft en bra vecka ..



kramm

2009-03-05 @ 08:36:30
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0