förstår mig inte på barn...

Dom är komplicerade. Det borde finnas en manul som man får med vid födseln och som man kan reklamera om något inte passar.
Imorse (natt) fick emilia för sig att vakna vi 04,45, jag fick henne inte att somna förrän kl 6 då kiffe hade lämnat sngen så hon kunde somna brevid mig, lagom till att hon somnar ju då vaknar oliver och skall gå upp kl 6 han e inte klok. Jag går upp sätter på tvn och lägger mig igen, men varje gång jag nästan somnar då kommer han och ber mig byta kanal....kl ger jag upp, jag måste ha kaffe. Nu är kl nästan 9 och hon sover än....varför var det nödvändigt att gå upp innan.....jag e trött!!!! Hur skall denna dagen sluta....

Stackars Sara slängdes av sin häst i förrgår, fastnade i stigbygeln och släpade efter en rodeohäst, när hon kom loss kunde hon inte resa sig så ambulansen fick komma. Ett muskelfäste i ryggen hade gått av, spricka i fingret och almänt blåslagen gå hon nu hemma och lider....stackarn =( skall så om jag kan åka till henne någon dag och hjälpa till med marwin så micke kan jobba lite.

nå vad har mer hänt i mitt innehållsfria liv.....igår tog jag enpromenad ända till anna, 40 minuter i snabbt tempo oj vad jag var trött. emilia i vagnen och oliver på brädan det kändes i benen i backarna kan jag lova. men sååå duktig =) kiffe kom dit och hämtade oss så ni skall inte tro att jag var dum nog att gå hem också =)

Emilia är förövrigt bättre, oliver är lite tät i näsan men ingen farligt. Svärfar är hemma i en hel månad nu...kors i taket. =)

Det var allt för i dag. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0