öroninflamation

Igår ringde jag till topasgatan för rådgivning om emilias hosta och feber, jag fick en tid 50 min senare även om dom bara trode det var 3 dagarsfeber. När vi kom dit slog hjärtat lite snabbare än vanligt men det var på grund av febern. Som tur var kollade dom öronen, då har hon dubbelsidig öroninflamation , Nu har febern gett sig men snoret kommer istället så ssömnen förstörs, inatt har jag sovit ca 4 timma. stackarn.
oliver är så där road då vi måste bära runt på henne hela tiden, men det blir mer tv så har är väl glad ändå =) 


Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas att lilla E blir bättre snart ..

Och ge henne en krya på kram från oss här ..



Kram på er alla

2009-01-24 @ 11:48:32
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0