Nytt år

Nytt år nya tag.

Hoppas ni alla har haft det lika bra som jag.=) Nyårsafton tillbringade vi i vårgårda hemma hos Sara, Micke, Julia och Marwin åsså hundarna Astor och Alva. Vi fick mega god middag, baconlindad kyckling och bandspagetti sedan spelade vi spel och hade trevligt hela kvällen. oliver och Julia var gör duktiga, klarade 12-slaget utan minsta gnäll. Emilia och marwin däremot smnade redan 8 =) Det märks att jag börjar bli gammal för efter en hel flaska vin (första sen innan emilias graviditet) och sen kväll så hade jag problem med att hålla mig vaken.
Nyårsdagen fick emilia för sig att gå upp 06,45, j-vla unge vad trött jag var, oliver gick upp vid 9 och julia vid halv 10 men dom andra sov till 11, tilloch med marwin.

Idag skall vi till ikea =) vi har ju en del kvar på presentkortet och behöver en del korgar, sen e ju köttbullarna en hit....

Var är snön???jag vill göra snö ängel och åka pulka......NU!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej ..

Kul att ni hade det bra på nyår..

Du e inte ensam om att vilja ha snööööööö

Men tror knappast att det kommer något suck

ha det bäst

2009-01-06 @ 14:48:23
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0