N VCV F

X V   21q zDcxx = en hälsn§i1ng § = EN HÄLSNING FRÅN EMILIA SOM FÖR ÖVRIGT MÅR MYCKET BÄTTRE. nu såg jag att hon tryckt in caps lock =)

 Idag har vi varit hos en överlkare på lundbys öron näsa hals, jätte bra läkare. Han kollade båda barnen och Emilia hade vättska bakom trummhinnan men allt såg bra ut på båda. emilia har nu börjat få behålla lite flytande mat men Oliver har hög feber, hoppas att det släpper snart.
Ikväll har Björn beställt nybakat så vi får väl se om det blir kladdkaka eller annt gott till honom, själv är jag sugen på tacos.

GRATTIS SIMONE, såg att du gått ut med det själv så nu vågade jag skriva =)

lite irriterande är när man tror att man kan förvänta sig saker av sina vänner men inget sker...tänker inte skriva mer om det....så förstår om vissa inte fattar....

Ha det hej

Kommentarer
Postat av: Simone

Tack Mika för gtaulationen .. Snällt av dig ,,'

Kram på er alla



Hoppas barnen blir friska snart :)

2009-02-02 @ 09:26:54
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Jenny

hur e det med barnen nu då?? har de blivit bättre?



hoppas att ni blivit friska hela högen.

Kram kram

2009-02-04 @ 08:25:04
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: sofia

ja, en ny tripp till sjukan lär det ju bli sen jag pratade med dig igårkväll... jobbigt för er alla med allt sjukt ni fått nu!



och som svar på kommentaren i min blogg säger jag bara, smör,grädde,mumma, det gör min barn humungus-stora!

2009-02-05 @ 08:48:47
URL: http://vinterbarngbg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0