Emilia sjuk igen....

Hostan är tillbaka, suck. Nu på kvällen hade hon även lite feber så denna natten kommer bli rolig. Imorgon är det ju simskola, hoppas att hon blir bättre så oliver slipper bli drabbad.

I lördags var det första gympan. Jag fick med mig sofia och magnus vilket var väldigt trevligt, isak såg ut att trivas. Mamma och pappa hade emilia eftersom kiffe jobbade. Efter gympan åkte vi med mina föräldrar hem och fick jätte god mat.

sara ringde lycklig igår....Marwin har böjat ta sig fram, på rumpan....såååå gulligt, härligt att det släppte hoppas att det smittar av sig på min lilla latmask. Det skiljer 7 veckor på dom så hon har ett par veckor på sig =)

Nu sitter jag och funderar på vad jag skall göra efter mammaledigheten, kommer ju knapast få något industrijobb efter alla varsel. och mer studieskulder vill jag inte ha så det får vl bli våden eller dagis. menmen det är ett tag kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0