utmanad

Utmanad!!!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!     
                                                           ( Tack Jenny =)


DU:
1. Hur lång är du?

158,5cm


2. Vad vill du bli när du bli stor?

kung


3. Vad jobbar du med?

Mamma ledig..


4. Har du långt hår?

Nja.. jo det har jag nog..


5. Vilken hårfärg har du? 

råttfärgat med lite inslag av brunt


6. Sminkar du dig?

Väldigt sällan


7. Har du haft sex senaste månaden? 

Japp


8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Vita


9. Har du kysst någon idag?

Bara min barn

FAMILJ:


1. Bor dina föräldrar ihop?

Japp


2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Båda på olika sätt, skulle aldrig kunna välja


3. Hur många syskon har du?--

1 storebror


4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

hörs imorn

5. Hur många ställen har du bott på ?

6 st 3 med föräldrarna och 3 med min älskade sambo 


6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen, är det nått som stör mig så skulle jag säga det


7. Vilken familjemedlem är snällast?

Emilia, hon vet inte bättre än =)


8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Träffasinte så ofta men det var väl förra veckan vi träffades hos mamma

KOMPISAR:


1. När var du senast med nån kompis?

Igår


2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Sara på nyår

.
3. Har du kysst nån kompis?

Hmm. *tänker...* jo det har jag nog..


4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?

Nej

. Vem har du varit kompis med längst?

Sofia


6. Vem känner dig bäst?

Sara


7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?

Beror på vilken kompis


8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?

Nej..


VÅGAR DU:


1. Skrika åt dina föräldrar?

Ja, när jag vgar yngre

2. Klä dig annorlunda?

Nja.. inte efter mode direkt


3. Vara dig själv?

Ja, oftast.


4. Visa dig i bikini/badbyxor?

ja, varför inte? jag har min gubbe =)


5. Pierca dig?

Ja men jag vill inte

6. Ha sex på offentlig plats?

Nej jag har växt upp =)


7. Vara omogen?

Det är jag varje dag


8. Äta småkryp?

skulle aldrig falla mig in om jag inte fick 1 miljon eller 2

DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast?

igår

2. När var du på semester senast?
2007, bulgarien

3. Vilken färg är det på din tandborste?

Rosa


4. Är ditt hår tråkigt?

japp..


5. Vem såg dig naken senast?

Kiffe


6. Hur ofta duschar du?

Varannan dag.


7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?

Brukar bli vid 22,00


Så.. nu är du utmanad.. låt mig läsa om dig!! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

varsågod Mika... :)

2009-02-27 @ 08:10:01
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Elin

hejhej :D

här kan du få fler besökare helt gratis :D prova!



http://www.viraltrafik.se/?xxelinxx

2009-02-27 @ 08:16:53
URL: http://ihatethispart.blogg.se/
Postat av: sofia

nu e jag färdig...kolla mina svar då!

2009-03-17 @ 16:09:15
URL: http://vinterbarngbg.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan gumman.

Fann visst din blogg och tyckte den var charmig så därför lämnar jag en kommentar. Hoppas att emilia mår bättre. Jag har oxå en blogg; johannaalkehag.blogspot.com



Ha det så bra kramar alkis

2009-03-22 @ 23:05:41
URL: http://johannaalkehag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0