uppdatering

Jösses nu var det länge sen....

Vi börjar med dagen innan alla hjärtans dag...Sara och marwin kom på besök och med sig hade dom lilla söta alva, den lilla råttan hade växt till sig så när hon sprang och emilia kröp så var dom jämnstora såg rätt kul ut, sen kom klumpen marwin som är dubbelt så stor. Sara hade med sig släp så äntligen kom moppen dit och jag fick en förtidig alla hjärtansdags present av min älskling...ett solarium. Jag älskar det, lite musik och total avslappning så nu är jag en helt ny människa =)

Alla hjärtansdag åkte vi först till lundbystrand för att se patrik och björn med sitt fotbollslag "killar vi gillar" spela cup. dom vann alla 3 matcherna och gick vidare till dagen efter men åkte så ut första matchen pga dommaren, idiot!
Lördag eftermiddag kom reine helena jonathan och elin på besök, en underbar familj med såååå söta barn, på kvällen tittade jag på melodifestivalen.

Veckan gick vidare i sina vanliga rutiner, dagis, simskola....inget speciellt. till rutinerna hör även förkylning och feber till...tror iallafall emilia som är sjuk IGEN.

Idag är det massa snö och jag vill ut...men nä! nu längtar jag bara till att kiffe skall komma så jag och oliver kan leka....

Kommentarer
Postat av: Jenny

äntligen lite uppdate... :)

Hoppas ni blir friska snart.. allihopa!!



här är det bättre iaf.. peppar peppar

bara jag som är lite dålig..

Hoppas vi ses snart. kram kram

2009-02-20 @ 14:01:37
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0