Lite bilder och sånt...

           

Nu sitter jag vaken en lördagmorgon kl är 8,25 och bara jag är vaken....sjukt. Emilia fick för sig att vakna 6,45 för att äta välling, leka lite men somnade 1 timme senare, när kl blev 8 tänkte jag att det inte är någon ide att lägga mig för oliver vaknar ju ändå snart, men nej...han sover fortfarande!!

Trotsen har lugnat sig lite nu, iallafall när vi inte skall till dagis =)
Igår va vi på trädet med Jenny och hennes vildigar, mycket trevligt! Oliver går inte långt ifrån mig men hann ändå leka en liten stund med Benjamin. Resten av kvällen blev lugn oh mysig, lite chips och en film hann vi med innan oliver somnade.
Idag är det gympa det var sååå länge sen, skall bli skönt att röra på fläsket lite. Vi tänkte åka hela familjen så kan vi turas om lite =)Nu vaknade han kl 8,31 av att jag fick ett sms....vem e den skyldige.....??Isabell....

GRATTIS JOJO, 26 år idag

Kommentarer
Postat av: Angelika

Du är utmanad!Läs på min blogg om mer info

2009-02-09 @ 09:10:49
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Simone

Va fina kort på barnen ..



Har O blivit riktigt mammig igen ??

Kul att ni va på trädet.. Får med komma dit när bebisen kommit ..



Kram

2009-02-09 @ 11:51:53
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0