Jag har ingen bebis längre

Hon kan gå.... jag lir nästan deprimerad av att tiden går sååå fort. 10 månader bara försvann. Nu är hon jätte jobbig för sin stackars bror, tar ALLT han håller i och om hon inte får det så slåss eller rivs hon. (pappas temprament ) haha
Så nu blir det dax att söka jobb, suck. Imåndags sökte jag 17 olika jobb, dock jobb jag inte har kvalikationer för menmen söker man inte så får man inget, idaghar jag sökt 7. Hur många svar tror ni jag får?? jag gissar på inget.

Oliver har börjat få sitt självförtroende tillbaka, han vill till dagis igen och har även fått fantasi att leka SJÄLV =) Jag måste bara skriva att han har fått en ny cykel, 16". Jag trode det skulle ta några gånger innan han hitta balansen eftersom han igentlingen är lite för kort men inte, han bara satte sig och swich så var han borta. =) Alla han pratade med dom närmaste dagarna fick höra ett antal gånger om hur glad han var för sin nya cykel =)

På söndag fyller Marwin 1 år så då blir det kalas, vi hoppas på att emilia kommer upp och lär honom gå =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul.. lill-flickan går.. :) Det är nu allt det där jobbiga börjar.. haha



Hoppas du får jobb efter semestern, så du får sommaren med barnen iaf.

Kram kram

2009-04-22 @ 17:20:43
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Simone

Va roligt att lilltjejen går.. Å O får allt hålla sina saker hårt ler

Roligt att han fått ny cykel och att det går bra för han med den ..

2009-04-22 @ 18:10:55
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Sofia, Isak o Emil

hahaha! friden är härmed slut för eran del!



tack för att du finns förresten!

2009-04-22 @ 19:43:19
URL: http://vinterbarngbg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0