snart jul

Jösses vad jag längtar....hoppas att det kommer lite snö.

Barnen är fortfarande lite kassa, skall åka till backaläkarhus imorgon med emilias hosta och kolla öronen. Den 6 dec blev hon dålig och det har inte gått över än. Oliver blev förskyld i förrgår, hoppas på att det går över innan julafton, annars kan vi ju inte åka till alla gamlingar.

Vad skall vi göra på jul: Haha samma sak varje år. 23 dec firar vi hos mamma och pappa tillsammans med patrik och camilla. Vi brukar äta något gott, tomten kommer och så spelar vi julklappsspelet väldigt mysigt. Vi brukar sova över där för att sedan äta frukost (julmat) hemma hos mormor och åke. Klockan 2 skall vi vara hemma hos Kiffes mormor och morfar där är även svärfar och barnens ena faster. Klockan 5 skall vi detta året fira hemma hos patrik och camilla med pappas sida av släkten + camillas familj. Många tycker att det är jobbit att flänga runt men jag älskar det, man vill väl träffa alla sina nära och kära.

Arve Emil har nu fått ett namn, speciellt men ett namn jag kommer vänja mig vid.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0