Olivers sista dag innan jul

Kom på att det är grymt jobbit och förvirrande att skriva första bokstaven så nu ändrar vi det =)

Idag är det Olivers sista dag på dagis innan jul, han vill aldrig gå dit på morgonen men heller inte hem när jag kommer alltid samma komentar - Du kom för tidigt.
Idag skulle dom ha jul firande med jullunch, dans kring granen och så kommer tomten. Idag vill han nog inte komma hem.

Igår tog vi oss en promenad ner till plantagen hela familjen för att köpa gran, jag älskar julen =) Efter en del svordommar från min älskade sambo ( med världens längsta tålamod ) sotd den på plats, tack älskling. Vi satte på julmusik och började klä den, jag tykcte det var roligast =) oliver tröttnade efter 3 kulor och Emilia ville smaka på dom.
På kvällen kunde jag inte hålla mig, jag var tvungen att slå in klapparna som skall ligga under granen. runt 12 var jag färdig och helt slut i ryggen. Men fint blev det =)

Simuppvisningen gick jätte bra, en riktig fisk har han blivit. Huvet under vattnet är inga problem, hoppa från kanten och sprattla. Han fick även sitt första simskolemärke, jätte stolt var han =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

JAg vill också sätta upp min gran... :(

Men min katt är ju satans avkomma och kommer troligen att klättra och göra allt för att förstöra den för mig.. så jag väntar..



Kul att han är så duktig på simma.. Lilla killen.. blivit så stor.. :)

2008-12-18 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0