ojoj nu var det ett tag sen

Nu har jag inte skrivit på läääääänge. Vi har haft fullt upp.
 
Idag bli Isak 2 år, GRATTIS.

Jul, underbart vi hade hur trevligt som helst träffade alla släktingar och fick många klappar. Dagen innan va jag lite ledsen när oliver sa att tomten inte finns. Hn är inte dum ungen, min pappa ställde om rösten och täckte varenda kroppsdel, men oliver kom på honom på nackhåret.
Oliver blev glad för alla klappar, så lillgamla komentarer som -åååååå preci vad jag önskat mig.

Kiffe har varit ledig några dagar nu så nu är emilias rum nästan färdigt. Annandagen målade jag färdigt rummet sedan lämnade vi ungarna till mamma och pappa och begick oss till ikea, där var det rea så vi var inte ensamma =) Vi köpte 4 möbler till hennes rum och 2 nya till oliver ändå har vi ca 500 kvar på presentkorten jag fick när jag fyllde år.
Nu har hon sovit i eget rum 2 nätter, det har gått jätte bra.

Igår var vi i onsala hos kiffes moster, vi blev bjudna på en jätte god middag. K-L var också där, trevligt och träffa honom lite nu innan han åker nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej nej nu har du inte bloggat på länge ler

Gott nytt år på er mina vänner

2008-12-31 @ 00:53:36
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0