Helgen är slut....

Ja, vad har vi gjort i helgen?Fredagen var fullt upp, först lucia firande på dagis som jag skrev om tidigare. Efter det åkte vi till åbys äventyrsbad med sara, micke, julia och marwin väldigt trevligt men E fick hoppa över badet denna gången då jag inte vill förvärra hennes hosta. Ännu trevligare var att dom följde med hem efter för att baka pepparkokor, efter 3 minuter tröttnade barnen medans jag och Sara stod kvar =) Julia hade med sig sin lilla valp såååååå söt, hon stutsade runt här så det gällde att se upp för var man satte fötterna. Fredag var inte slut där, vi hann även med ett besök hos min farmor som fyllde år, Grattis =) Där stannade vi inte särskillt länge för barnen var väldigt trötta.

I lördags fick jag mig en ensam tripp till Sofia och Magnus och fick gosa med bebis som förövrigt har fått ett namn Emil. Fint! Härligt att åka utan barn =) Jösses vad stor E blev när jag höll i honom. Resten av lördagen blev lugnt hemma kväll med lite lördagsmys framför tv:n.

Söndag: Efter min långa sovmorgon bestämde vi oss för att åka till universeum, O är inte det minsta intresserad av djuren men lekrummet är en riktig höjdare. När vi var där ringde jag mamma och frågade om vi kunde komma förbi på vägen hem, självklart frågade hon om vi ville ha middag mmmmm vad gott det var =)

Så idag är det måndag, O är på dagis och E sover, jag har varit duktig och diskat så nu skall jag bara slappa framför datorn till det är dax att hämta honom.

Det var allt för denna gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0