Härlig lördagsmorgon, Lucia.

Godmorgon på er.
Iförrgår 11/12 fick 2 av mina älsta vänner sitt barn nummer 2, ytterligare en grabb. Grattis. Jag är väldigt nyfiken på vad det blir för namn, hoppas på något fint =)

Igår var vi på Luciafirande på O:s dagis, så fina alla ungarna var. O ville vara tomte, precis som nästan alla andra pojkar =) Först ville inte min osäkra lille skit gå med utan jag fick gå med honom ut och vara med i tåget. Väl inne stod han där framme ett par låtar men så ställde sig något barn framför honom så att han inte såg oss, då sket det sig och resten av uppvisningen blev han sittande i mitt knä. E gillade när barnen sjung, hon dansade =)

E är fortfarande lite hostig, stackare. Hoppas att det blir bra snart, jag vill ju pussa bebis....

Idag, Lucia....skulle vilja klä ut barnen och köpa lussekatter, koka kaffe och bege mig till barnens mormor och morfar. Så gjorde alltid jag och min bror när vi var små, det var sååååå uppskattat och mamma pratar fortfarande om det. Varför gör jag det inte? ja det finns ett par anledningar, E är lite hostig och hennes tomteklänning är smutsig, O har kladdat ner sina kläder och våran budget gick lite snett när vi var i ullared så det år bli nästa år, då är E lite större också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0