Här är jag =)

Jag är helt ny med detta också helt nollställd men skall försöka att göra något bra och börja med att berätta lite om mig själv och min familj. Kommer säkert bli massa stavfel, men det är så jag är =)

Jag, M är född 1984 precis som min älskade sambo K vi har 2 underbara barn tillsammans O född 2004 och E född 2008 sist och minst kaninen, Vilse född 2008.
Vi är en helt vanlig familj med båda motgångar och uppgångar.

Jag ock K träffades i oktober 2003, vi jobbade då på samma ställe som inte är värt att nämnas var =)) Vi gick väldigt fort fram i vårat förhållande. Inom 6 månader hade vi flyttar ihop, blivit gravida och förlovat oss. Alla vi kände blev oroliga att det inte skulle fungera, många vänner sa till och men upp kontakten men dom "riktiga"  finns kvar även om det inte är många....
O föddes i nov 2004, världens finaste lille pojk. Massa hår och chocklad brun. 3690g och 51 lång var han till skillnad från nu =) Vi trode inte att man kunde bli lyckligare eller hur kan man älska någon annan så som sitt förstfödde barn? Men det fick vi bevisat i juni 2008 när våran älskade dotter E föddes. hon var precis lika fin 3190g och 49 lång, dock inte lika mycket hår. Mer om barnen kommer.
Nu har vi varit ett lyckligt par i ca 5 år och kommer förhoppningvis förbli lyckliga i ytterligare massa år.

Kommentarer
Postat av: Jenny

välkommen till bloggen fd. granne.. :)

2008-12-11 @ 12:30:47
Postat av: Anonym

tackar =)

2008-12-11 @ 12:39:43
Postat av: Simone

Hahah glöm ej att det e lite tack vara mog att ni är ett par asg Måste ju få lite ära i det hela asg

2008-12-16 @ 10:01:15
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0