ännu en vardag

Idag är det tisdag och oliver skall ha avslutning på simskolan ( lek och plask) Jag kommer att ha med mig mamma och vidiokameran i högsta högg. K är på teamleder utbildning så han kan inte vara med tyvärr. Kameran är laddad med ett helt nytt band och har fått order om att inte missa en minut. Imorgon är det hans sista dag på dagis innan jul, skall bli spännande och se hur trotsig han blir av att bara gå hemma med mig. Det är det som är så bra med december för då kan man hota med tomten =)
På torsdag kommer min guddotter hit med sin mamma, då skall hon få sin födelsedagspresent en månad för sent =)

Kommentarer
Postat av: Simone

Gud va roligt för stora O. hoppas det gå bra och ska bli kul att få se den filmen heheh

2008-12-16 @ 09:58:18
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja visst är det bra när man kan muta barnen med tomten och alla klapparna.. ;P

Ge dom 2 små en varsin kram från oss.. så kan vi träffas igen.. när mina bestämmt sig för att bli friska på heltid.. :/

2008-12-16 @ 14:45:07
Postat av: Angelika

Undra vad man ska hota med nu då när det nästan är ett helt år kvar tills nästa gång tomten kommer..

2009-01-14 @ 18:36:10
URL: http://melispelis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0